Fásult Hétköznapok

Szélmalomharcot vívok magammal a fönökeimmel az élettel.már nem az vagyok közel se mint aki lenni akarok.

Friss topikok

Linkblog

Hihetetlen mennyire el lehet rontani egy rossz reggelt.Csak rosszabbá válhat a nap,ha bal lábbal kel az ember.

Kedves Olvasó

Illenék bemutatkoznom de ezt a részt most kihagyom.Egy rettenetesen magányos és naiv lány-valahol Európában.

Tök 1edül vagyok.Nappali alvásra szoktam át mert éjjel lehetetlen-a munkahelyemen lakom.1 Éjjeli Lokál állandó takarítónöjeként.Szex nélkül pasi nélkül.csaj(sk.) nélkül.ja elfelejtettem:bi vagyok.nem kicsit.nagyon.Az itt dolgozó csajok nem tudják-még az kéne-azonnal kirugatnának érte.

Reggel kinyílt a csipám.Aztán leértem és tátva maradt a szám:ekkora dzsembori volt éjjel?Már megint lemaradtam 1 jooo bulájról.:(A macera meg nekem marad.A bár 12kor nyit,így délre végeznem kell a meloval, ami nem mindig megy.ma se jött össze.A lelket csak a barátaim tartják bennem akikkel kb. 5 napja tudok beszélni.Elötte 2 hónapig el voltam vágva a világtól.Most is de azért igy lényegesen könnyebb.Van 1 aprócska hibám ami néha még engem is zavar:IMÁDOK SZEXELNI.Imádom a pasikat amikor elmennek alattam...hmm...A csajokkal válogatós vagyok,de nemrég jött 1 uj lány,akire ha ránézek feláll a ször a hátamon és bizseregni kezd minden ujjam...Így nehezen megy az önmegtartóztarás.Kezdem azt hinni h visszanö a szűzhártyám... aminek nem biztos h örülnék.Viszont ezzel a csajjal tudnék mit kezdeni...

Szar napom meg azért volt mert generációs nézetkülönbségeink vannak a fönökömmel meg az 1ik pultossal.aztán dühömben hisztirohamot kaptam és bevonultam szobám nem éppen csendes magányába h kitombolhassam magam.Ami jól jött mert még bögtem is hozzá,meg vertem magam a földhöz...nem szép dolog egy lánytól egy majdnem 70 kilós felnöttnek mondott lánytól...de ez van.ezt kell szeretni.nekem meg magamat elviselni.Ha hiszi a Kedves Olvasó,ha nem,soxor nem bírok magammal és nem nem vagyok skizofrén a hangok is ezt állítják a fejemben...:)

Amint tudok hamarosan írok.Mára már szivacs vagyok,de tényleg pnt mint a tengerben élö:az is csak tartja magát...de aztán...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fasulthetkoznapok.blog.hu/api/trackback/id/tr171298988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása