Fásult Hétköznapok

Szélmalomharcot vívok magammal a fönökeimmel az élettel.már nem az vagyok közel se mint aki lenni akarok.

Friss topikok

Linkblog

no name

2009.11.04. 13:58

szerző: Egy kisegér mindennapjai

Kedves Olvasooo

végre -2 honap után- megint netre jutottam.2 honap.nem is gondolná az ember h ennyi idö alatt a világ is meg,-ill. kifordulhat önmagábol.velem vmi hasonlo történt.hazajutottam de nem tudom h jo lesz e ez nekem.most már-így- 3 pasi után csorgathatom a nyálam.Hej de jooo vagyok.Az 1ik igazi uriember az utcán, akrobata az ágyban, jobarát a bajban.csak épp nem tudom h akkor most mi is folyik köztünk...:(a 2ik régi sztori már 1 éve odavagyunk egymásért csak általában a távolságot minimum 100 km-ben kell mérni köztünk...:(A 3ik...nos Öt ismerem vagy 1 és fél hete de az elsö perctöl forr a levegö,amperban nem mérhetö szikrázással köztünk.erre én rájövök h jobb ha barátoknak maradunk m nem biztos h 1 jooo numeráért fel kéne dobni a bimbózó barátságunkat...én MARHA.elég ha rámnéz és jólesö borzongás fut a hátamon...hmmm...de nem lehet m megígértem h jooo kislány leszek.

Van még 1 kis változás...

Máshol fogok melozni és nem fogok tudni semennyire sem hazajárni.v legalábbis MO.ra ami szíven ütött tegnap rendesen.még busz sincs a legközelebbi nagyvárosba...:(

uh épp le vagyok törve mint a bili füle és csak nézem a szakadóóó hóesést mint kis Vuk a meséskönyvben....

VALAKI MENTSEN MÁR MEG MAGAMTÓL

                              Furi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fasulthetkoznapok.blog.hu/api/trackback/id/tr771498300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása