Fásult Hétköznapok

Szélmalomharcot vívok magammal a fönökeimmel az élettel.már nem az vagyok közel se mint aki lenni akarok.

Friss topikok

Linkblog

2009.08.11. 13:12

szerző: Egy kisegér mindennapjai

Mélyenszántó Gondolatok

Kedves Olvasó

ma délelött takarítás közben azon gondolkodtam, mit is kéne mára bejegyeznem.Egyik esemény a másik után jött émelyítö katyvaszban.

Rám is érvényes a "minden lében kanál" szöveg.Én lettem a helyi Magdi anyus.Mindenkiröl naprakész információval tudok szolgálni, de nem mindenkinek-még az hiányozna.Piszkosul bedühödtem a Ricire a mi kedves fiatal pincércsávónkra.Úgy gondolja joga van megmondani söt, megmásítani közös Fönökasszonyunk egyértelmü Parancsait.És ezzel nem tudok mit kezdeni.Ha beköpöm, ronthat a helyzetemen.Ha nem még nagyobb királynak fogja magát tartani ezen a szemétkupacon.És az már senkinek nem lenne elönyös.Szóval kaki a javából.

A lányok sokat segítenek,pl.:eröt adni a drasztikus fogyikúrához(nem esznek elöttem jobbnál-jobb kajákat) v Pl.: hoznak bármit amit kérek magyarból.Azt elfelejtettem említeni,hogy a havi 200 ezres fizu nem álom,maga a megtestesült Pokol.Évi 4 szabadnapom van:Karácsony meg a szilveszter.így 3 napom lesz rá h mindenkit gyors körbelátogassak.Elég szar.És nehezen bírom.Föleg a munkakörülményeket.Akkor se adnának soha igazat nekem ha 2 évig ingyen dolgoznék.:(Kicsit késöbb még irok de fel a fejjel mindenkinek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fasulthetkoznapok.blog.hu/api/trackback/id/tr841302671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása