Fásult Hétköznapok

Szélmalomharcot vívok magammal a fönökeimmel az élettel.már nem az vagyok közel se mint aki lenni akarok.

Friss topikok

Linkblog

halihooooo

2009.11.16. 20:28

szerző: Egy kisegér mindennapjai

...a változatosság gyönyörködtet...

Jó idök, rossz idök váltják egymást, én épp a rosszban evezek.De nem ám kifelé ,hanem egyre beljebb.Kicsiny munkahelyemen jól magam alá ástam és most tökéletes közutálatnak örvendek.Mindenki, együtt, ellenem.Huuu de jól belehuztam.És még ez lesz kb. 3 hétig.Nem tudom hogy birom majd ki, de ez a 3. nap és már most szenvedek.Nem mintha nem érdemeltem volna ki a köz haragját, de ez a tulzott kedvesség ill. a fönököm részéröl gyülölet ami folydogál felém....szóval kikészítésre mennek.ki így, ki ugy.Mindenki a maga módján.De szar.

Az Élvezetek márpedig minden jel szerint csak fokozódni tudnak.Tegnap küldtem smst az 1ik pasimnak, h ma tudunk-e talizni.Kb. este 6kor.Ma 11kor nagykegyesen felhívott és közölte, h a héten nem ér rá.Mire én kontráztam és még csak nem is hazudtam: h nekem még a jövö hét sem lesz jó,mert 2 müszakban dolgozom.1 szót se szólt rá.csak azt h jó kislány legyek .És lerakta.A Bunkója.

Az msnem is meghalt és nincs kitöl segítséget kérjek.Mert aki sgítene ,az hulla lesz estére és elöbb lesz saját laptopom ,mint mire ez elkészülne a baráti segítségnyujtás címén.Idö és energia hiányában.hurrrá.

erröl ennyit.meg 1 bambit,de azt gyorsan és szénsavmentesen ha lehetne.....

                                                         furi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fasulthetkoznapok.blog.hu/api/trackback/id/tr341530210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása