Fásult Hétköznapok

Szélmalomharcot vívok magammal a fönökeimmel az élettel.már nem az vagyok közel se mint aki lenni akarok.

Friss topikok

Linkblog

A mai nap is pont olyan volt az elején mint a többi:droid takaritás 1 lepukkanofélben levö lebujban....de a délután....

olyat szexeltem mint még soha

most meg szerelmet vallott az 1ik pasim...1 év után.Joo a csávo csak ne füvezne intenziven napi sok cigit.meg lakhatna közelebb is,én sem meg ö sem bánná.A másik meg az utcán megfogja már a kezem, ez nála fejlödés.ezeddig rejtegettett.

rendszeresen k....nak tartanak de nem érzem magam annak.még igy sem h több mint 100 palival voltam eggyütt.m inkább most élem ki az elferdült hajlamaimat mint 2 gyerekkel meg 1 palival a hátam mögött mint ahogyan sokan teszik ezt.és már megtanultam nemet mondani-nálam meg ez a fejlödés.

megint kicsit elöreléptem.a 800ezres saram már csak 200ezren áll amit letudok januárba.és márciusban végre lesz saját gépem-ha megélem.a másik elörelépés az pedig az h folyamatossan fogyok csak még azt nem tudom h mitöl.68kgmal jöttem ki 2 hete voltam 57kg most más csak 55kg.csak még 5-7 kg a hasamrol (meg a FENEKEMRÖL)és patentul festek majd:)

mára enyi holnap is tuti lesz vmi izgi-vagyis hóót unalom, de az dögivel:(

                                                                                    furi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fasulthetkoznapok.blog.hu/api/trackback/id/tr291503617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása